Zadarmo si stiahnite e-book:

Osobná efektivita a radosť z výsledkov

Dozviete sa princípy, ako byť v práci viac efektívny/a, tešiť sa z dosiahnutých výsledkov a spokojne si vychutnávať život. 

začíname 16.1.2019
Mastermind skupina
FUNGUJÚCA FIRMA

Inšpirujte sa a nájdite spôsob, ako dosiahnuť svoj biznis zámer a vytýčené ciele v skupine ľudí, ktorí tiež podnikajú.


(ak podnikáte 2 - 4 roky)

Viac TU >>>

začíname 7.2.2019
Mastermind skupina
SLOBODNÁ A ZRELÁ FIRMA

Osvojte si princípy firmy založenej na dôvere a ľudskosti. Riešte biznis problémy aj cez design thinking.


(ak podnikáte 5 a viac rokov)

Viac TU >>>

Biznis mentoring

Osobné poradenstvo, ktoré vám prinesie úspešnú a zarábajúcu firmu bez zbytočného chaosu.

Viac TU >>>

Biznis diskusia

Jednorázová konzultácia s majiteľom firmy pri dôležitých strategických rozhodnutiach.

Viac TU >>>

Workshopy na mieru

Interaktívne vzdelávanie tímu, ktorý rieši zložitú situáciu vo firme s okamžitým výsledkom.

Viac TU >>>

Čo povedali ľudia na spoluprácu so mnou

So Soňou som sa stretla, lebo som potrebovala urobiť poriadok v cenotvorbe produktov. Keď sme sa spolu rozprávali o fungovaní našej firmy, Soňa zamierila svoje otázky aj smerom k množstvu úloh a kompetencií, ktoré som na seba za tie roky fungovania firmy prevzala.

Vďaka jej cvičeniu, ktoré sme na konzultácií spolu urobili, som pochopila, ktorými činnosťami prinášam firme hodnotu, ktoré by som mala delegovať a na čo sa sústrediť, aby som mala zo svojho podnikania naďalej radosť a necítila sa zahltená a preťažená.

Sonine odporúčania som dala do praxe takmer okamžite. Fungujú a ja som spokojná, že svoj čas venujem zmysluplným činnostiam, ktoré firme pomáhajú rásť.

MSc. Martina Koóšová, PhD.www.kooswinery.com

Potreba zmapovať procesy v Merchyou prišla s plánovaným prechodom na nový ERP systém. Správne zadanie pre implementačnú firmu bolo doslova kľúčové. Dovtedy sme boli presvedčení, že vieme ako to vo firme funguje, poznáme naše „workflows“, ktoré idú dobre.

Pri samotnej analýze, ktorou nás Soňa viedla, sme zistili, že to vlastne úplne presne nevieme a nemáme ich nikde zosumarizované, zakreslené, skrátka zmapované. Tiež je dôležité, aby sme ich udržovali aktuálne, pretože procesy sa môžu meniť a ľudia potrebujú jasne vedieť, čo majú vo firme robiť, čo ich práci predchádza, a čo po nej nasleduje. 

Vďaka konzultácií so Soňou sme si, ako majitelia firmy, uvedomili všetky súvislosti chodu firmy a tiež dôsledky, ktoré môžu nastať, pokiaľ by si ľudia svoju prácu nerobili dobre.

Šimon ŠišovičKonateľ, MERCHYOU s.r.o.

Soni, Tvoja pomoc s cenotvorbou mi pomohla upratať si v tom, do čoho investovať čas a energiu, a do čoho nie.  Pomohla si mi nastaviť ceny a služby tak, aby boli spokojní klienti i ja.

Keď som videla, aké mám skutočné náklady (mnohé boli skryté a netušila som o nich), začala som viac dbať, kde a do čoho investujem. Dala si mi komplexný, jasný návod, ako si kedykoľvek poradiť s cenotvorbou nového produktu, či služby.

Zároveň si mi poskytla zrkadlo, kde sa má moja cenová hladina pohybovať, aby moje podnikanie  dlhodobo prosperovalo. Je pravda, že čísla niekedy nepustia. Treba sa o ne v podnikaní opierať. 

A sranda bola, že sme sa aj logicky dopracovali k cene, ktorú som intuitívne vnímala, že by taká mala byť. 

Nepozeráš len na čísla, ale riešiš klientka komplexne - zohľadňuješ jeho potreby, koľko hodín chce a môže pracovať, koľko klientov mesačne zvládne energeticky a potom to vieš prepojiť s tými číslami a cenami. To je umenie, ktoré vedie k situácii, že sú všetci spokojní - aj ja aj moji klienti. 

Marcela ŠpalkováMajiteľka, www.stylnamieru.sk

Vďaka niekoľkým konzultáciám so Soňou sme so spoločníkom v projekte iBA upratali všetky procesy a získali nadhľad nad tým, čo je v danej, zdanlivo neriešiteľnej situácii to najdôležitejšie. Zrazu sme získali odpoveď na otázky, s ktorými sme si mesiace nevedeli rady a výrazne ovplyvňovali aj výkon našich zamestnancov. Soňa má vynikajúcu metodológiu, vďaka ktorej si "spravíte poriadok" vo firme a budete presne vedieť, čo, kedy a ako urobiť, aby vaša firma rástla

Tomáš BugáňCo-founder of iBA

So Soňou sa spolu s bratom (ako majitelia firmy) pravidelne stretávame už takmer rok. Tematicky sme sa už venovali vízii a hodnotám firmy, KPIs, zlepšovaniu fungovania nášho skladu, vedeniu ľudí a prirodzene sme sa dostali k mapovaniu procesov v sklade a v obchodnom tíme.

Pre obchodný tím sme zorganizovali workshop a bol to dobrý nápad. Vďaka tomu, ako Soňa workshop viedla, sme sa dostali do takej hĺbky, akú si počas bežného pracovného dňa z časových dôvodov nemôžeme dovoliť. Bolo užitočné mapovať každú činnosť, ktorá sa v procese obchodu deje od začiatku až po jeho koniec.

Soňa kládla trefné otázky, vďaka čomu boli členovia tímu schopní jasne identifikovať, kde sú slabé miesta procesu, ktoré nám môžu znižovať predaj, a kde chýbajú dohodnuté pravidlá, ktoré by proces zjednodušili. Navrhli sme niekoľko spôsobov, ako účinnejšie pracovať s kapacitou tímu podľa zložitosti úloh, ktoré prichádzajú. Tým sme sa na neho mohli pozrieť z novej perspektívy, nájsť slabé miesta, vypustiť ich alebo nahradiť novým postupom.

Je cítiť že Sonina prax z korporátneho prostredia dokáže priniesť potrebný poriadok do firmy. Veľkým plusom je aj to, že proces, keď ho už máme dokončený, je výborne použiteľný pre nových zamestnancov pri adaptácií v novom zamestnaní. Zamestnanec sa má o čo oprieť a nemusí sa svojho skúsenejšieho kolegu 100 x vypytovať to isté! Chceme, aby naše procesy boli jednoduché, flexibilné a tak účinné, aby si aj zákazník všimol pozitívnu zmenu v rýchlosti a kvalite jeho obslúženia v našich stavebninách. 

Prínos Soni cítim najmä v tom, že dokázala dať na papier, jasne vizualizovať a optimalizovať procesy, ktoré “nejako” vznikli z predajnej praxe, ale držali sme ich len v hlavách

Andrej Kubaškahttp://www.k-store.sk/

Ďalšie referencie nájdete TU >>>